Jaką treść najbardziej lubi Google?

Jaką treść najbardziej lubi Google?

Dobry content to bardzo ważny czynnik, jeśli chcemy, aby dana witryna znalazła się na szczytach rankingów w wyszukiwarce. Sprawdź, jakie treści tak naprawdę warto umieścić, aby pozycjonowanie stron w Google było bardziej efektywne.

Interesujące opisy kategorii

Tego rodzaju treść jest szczególnie ważna w przypadku sklepów internetowych. Niezależnie od tego, czy sprzedajemy buty, suszarki czy panele fotowoltaiczne, opis kategorii zawsze może być napisany w sposób oryginalny i przyciągający uwagę. Jeśli sami nie potrafimy tego zrobić, warto zlecić to doświadczonym copywriterom, którzy nie powinni mieć problemów z ich napisaniem – niezależne od swoich zainteresowań. Tak jak w przypadku każdego rodzaju tekstów na stronach internetowych, powinny być one poprawne pod względem ortograficznym i interpunkcyjnym,  a także – nie zawierać zbyt dużej ilości słów kluczowych.

Pozytywne opinie użytkowników

Niewątpliwie dobrą reklamą naszej firmy są pochlebne opinie napisane przez użytkowników. W internecie jednak często jest tak, że zamiast wartościowych recenzji otrzymujemy niechciany spam. Warto więc na bieżąco moderować daną stroną lub komuś to zlecić. Należy jednak pamiętać, że nie warto takich opinii pisać samemu – jest to, wbrew pozorom, bardzo łatwe do wykrycia.

W przypadku recenzji warto jest nawiązać współpracę z blogerami – niekiedy wystarczy im za napisanie recenzji darmowa próbka lub egzemplarz, czasem wymagają jednak za to zapłaty. W tym momencie bardzo wiele osób zagląda na blogi, dlatego polecany przez popularnych blogerów produkt może najzwyczajniej ich zainteresować. W poszukiwaniach odpowiedniej osoby może nam pomóc narzędzie ReachBlogger. Pozytywne recenzje mogą nam pomóc zbudować wizerunek profesjonalnej marki.

Własne wpisy blogowe

Jeśli chcemy pokazać się jako eksperci w danej dziedzinie, także powinniśmy co jakiś czas publikować własne artykuły na firmowym blogu. Dzięki tego rodzaju tekstom możemy także nawiązać współpracę z naszymi klientami, również tymi potencjalnymi, i udzielać im odpowiedzi na wszystkie pytania związane z produktem. Wpisy blogowe potrafią bardzo zwiększyć ruch na stronach.

Zobacz też:

Dodaj komentarz