Programy, które pomogą Ci w kampanii SEO

Programy, które pomogą Ci w kampanii SEO

Myślisz, że wszystko skutecznie dobrałeś słowa kluczowe, a – mimo to – nie widzisz żadnych skutków, a zyski Twojej firmy wcale się nie zwiększają? Jeśli tak, przeczytaj ten artykuł i dowiedz się, jak skutecznie przeprowadzić pozycjonowanie stron w Google.

Przede wszystkim, w momencie, kiedy przeglądasz swoją stronę internetową i starasz się przeanalizować jej zawartość, poszukaj nie tylko fraz odnoszących się do konkretnych produktów (np. sukienka na bal), ale także słów kluczowych, które są bardziej ogólne (np. „producent odzieży”) – dzięki takiej strategii trafisz do szerszego grona klientów. W opisanym przypadku byłyby to nie tylko kobiety, ale być może nawet hurtownia.

Warto pamiętać, że klient, poszukując w sieci produktu lub usługi, często zaczyna od wpisywania słowa kluczowego ogólnego (np. dobry smartfon), a kończy na słowach bardzo sprecyzowanych, tzw. słowach „z długim ogonem” (np. LG G4). Dobierając słowa kluczowe, warto pamiętać o całym procesie wyszukiwania produktu przez klienta.

Przydatny przy doborze słów kluczowych, w przypadku witryn istniejących od dłuższego czasu w sieci, może być SEMStorm, który pokaże Ci, poprzez jakie słowa kluczowe można ją wyszukać na ten moment w internecie. Narzędzie to może okazać się pomocne w tym, ażeby zobaczyć, na jakie słowa kluczowe widoczne są firmy konkurencyjne, zajmujące się tą samą branżą.

Kiedy nadal brakuje Ci słów kluczowych, spróbuj zmienić coś już w tych, które masz. Czasami wystarczy zmienić nieco liczbę i kolejność, np. z „warszawa dietetycy”, możesz zrobić słowo kluczowe „dietetyk warszawa”. Warto też pomyśleć o odpowiednim przymiotniku, np. „dobry dietetyk warszawa”. W tym przypadku ułatwi Ci pracę Keyword Mixer.

W sytuacji, kiedy masz tylko kilka słów kluczowych, pomoże Ci Planer Słów Kluczowych Google AdWords oraz keywordtool.io. Mając już, natomiast, pełną ich listę, możesz skorzystać z pierwszego narzędzia, które pokaże Ci prognozy natężenia ruchu konkretnych fraz. Jeśli Twoja witryna ma już kilka lat, warto również sprawdzić, na jakie anchory ją dotychczas linkowano. Pomocny przy tym okaże się na pewno MajesticSEO.

Zobacz też:

Dodaj komentarz